15 augustus 2018

Wensink Mercedes Trucks valt 2 keer in de prijzen met de beste service

Reden voor een feestje voor de medewerkers van de truckwerkplaatsen van Wensink Apeldoorn en Harderwijk. In het kader van De Perfecte Service hebben onze vestigingen top 3 posities verdiend voor het optreden bij pechgevallen en beschikbaarheid van de garageservice. ‘De Perfecte Service’ is het klanttevredenheidsprogramma dat in het leven is geroepen door Mercedes-Benz trucks en heeft als doel de beste service te verlenen. 


Wensink Apeldoorn levert de beste service bij stranding
Mercedes-Benz trucks streeft er naar om het voertuig bij stranding binnen 2,5 uur weer operationeel te hebben. Essentieel hierbij is dat de klant tijdig wordt voorzien van de juiste informatie. Dit wordt ook wel RAR (Retail Adherence Rate) genoemd. Het voorzien van updates gebeurt met zogenaamde ‘timestamps’, waarbij de klant viermaal wordt geÔnformeerd over de voortgang van de hulpverlening. Hij krijgt daarmee tijdig updates over wanneer de monteur ter plaatse is, wanneer hij verwacht gereed te zijn na het stellen van de diagnose en wanneer het voertuig weer klaar is om te rijden. Wensink Apeldoorn is hier helemaal klaar voor en verdient daarom de eerste prijs in de categorie ‘Vestigingen met de hoogste RAR’. 

 
Optimale beschikbaarheid bij Wensink Harderwijk
Wensink Harderwijk behoort tot de top 3 in de categorie ‘Beschikbaarheid van de garageservice wanneer dat nodig is’. In de praktijk houdt dit in dat gepland onderhoud aan een truck ťťn werkdag duurt. Na de diagnose wordt de klant direct op de hoogte gebracht hoe lang de reparatie zal duren. Dit vereist een strakke planning en goede samenwerking tussen de werkplaats, de serviceadviseur en de klant. Wensink Harderwijk scoort als een van de besten van Nederland.
We zijn trots op deze geweldige prestatie die de medewerkers van Wensink Harderwijk en Apeldoorn hebben neergezet! 


De Perfecte Service
Goed kan altijd beter, is de gedachte van de complete Mercedes-Benz truckorganisatie. Daarom wordt structureel gewerkt aan het optimaliseren van de processen die klanttevredenheid verhogen. Met behulp van zes klantbeloften is de servicegraad bij alle dealers op hetzelfde niveau gebracht. Dankzij de groei van serviceproducten als onderhoudspakketten en connectiviteitsdiensten als Mercedes-Benz Uptime spelen wij als dealerorganisatie een steeds belangrijkere rol in de klanttevredenheid over Mercedes-Benz Trucks.



Meer nieuws...

    Personenwagens Bestelwagens Trucks Smart