19 december 2017

Wensink Mercedes-Benz trucks verdient awards 


Mercedes-Benz Trucks heeft de afgelopen jaren aangetoond transportondernemers te kunnen voorzien van trucks met een aantrekkelijke Total Cost of Ownership. Naast de beste trucks heeft Mercedes-Benz Trucks ook de ambitie om de beste service te bieden. Daarom heeft ze het klanttevredenheidsprogramma ‘De Perfecte Service’ in het leven geroepen. In dat kader worden de best presterende Mercedes-Benz Truck dealers beloond met een award. De awards gingen dit jaar naar de truckdealers die het hoogst scoren op snelheid, adequaatheid en accuraatheid bij ongeplande stilstand. En goed nieuws: Wensink is maar liefst twee keer in de prijzen gevallen!


Award Wensink Mercedes-Benz Trucks

Prachtig nieuws! Onze vestiging in Groningen is uitgeroepen tot de 'Beste Mercedes-Benz Customer Services & Parts truckvestiging 2017'. Een prestatie waar we erg trots op zijn. Daarnaast werden ook awards uitgereikt aan de dealers en vestigingen met de hoogste score van de Customer Satisfaction Index (CSI) en de 24h servicedealers die het best presteerden. 


Tweede award Wensink Mercedes-Benz Trucks

Dit jaar werden voor het eerst awards uitgereikt aan die dealers die bij een Service 24h situatie zo adequaat en behulpzaam hebben gereageerd. Hiervoor staan de monteurs van de dealers dag en nacht klaar om de klanten van Mercedes-Benz Trucks zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Dit is ťťn van de zes klantbeloften van het klanttevredenheidsprogramma ‘De Perfecte Service’. Daarmee hoopt Mercedes-Benz Trucks het verschil voor de transporteur te maken en is er een speciale award, die wordt gemeten aan de hand van snelheid, adequaatheid en accuraatheid, voor in het leven geroepen. 


En ook bij deze categorie is Wensink Mercedes-Benz Trucks in de prijzen gevallen! Onze vestiging in Harderwijk is in de categorie 'Beste 24h dealer' beloond met een prachtige tweede plek. 


De Perfecte Service
Goed kan altijd beter, is de gedachte van de complete Mercedes-Benz truckorganisatie. Daarom wordt structureel gewerkt om de processen te optimaliseren die klanttevredenheid verhogen. Met behulp van zes klantbeloften is de servicegraad bij alle dealers op hetzelfde niveau gebracht. Dankzij de groei van serviceproducten als onderhoudspakketten en connectiviteitsdiensten als Mercedes-Benz Uptime spelen de dealers een steeds belangrijkere rol in de klanttevredenheid over Mercedes-Benz Trucks.

Meer nieuws...

    Personenwagens Bestelwagens Trucks Smart