Tel. 0800 - 936 746 5
27 juli 2017

Wensink Mercedes-Benz en Igmar Felicia gaan veelzijdige samenwerking aan!

Wensink Mercedes-Benz en DJ Igmar Felicia (bekend van SLAM!) gaan nauw samenwerken. De Mercedes-Benz dealer gaat een brede mobiliteitssamenwerking aan met de populaire DJ, die de komende 2 jaar een Mercedes-Benz CLA Shooting Brake gaat rijden.

Tijdens deze samenwerkingsvorm zal Igmar Felicia het gezicht worden van Wensink Mercedes-Benz, waarbij de nieuwe, aansprekende modellen zoals de A-Klasse, CLA en GLA uitgebreid in de spotlights komen te staan. Met name via de social media zullen er de komende 2 jaar diverse aansprekende campagnes worden uitgerold, waarbij het merk Mercedes-Benz nóg verder onder de ‘jongere’ doelgroep wordt ‘gebrand’ door Igmar Felicia. De thematische campagne ‘GrowUp’ én de introductie van de nieuwe A-Klasse van Mercedes-Benz, in het voorjaar van 2018, hebben hierin een prominente rol. Daarnaast zullen er diverse ‘Meet & Greet’-events in de showrooms en Zwolle, Groningen, Nijmegen en Arnhem zijn en wordt er via social media (Facebook, Instagram en YouTube) op een creatieve wijze aandacht geschonken aan de diverse aansprekende Mercedes-Benz-modellen en campagnes.

Igmar Felicia is erg enthousiast over de samenwerking: “Ik vond Mercedes altijd al een mooi merk, maar door de laatste modellen ben ik pas echt verliefd geworden. De CLA Shooting Brake heeft een hele volwassen en stoere uitstraling, ik kijk er daarom enorm naar uit om elke dag in deze auto naar SLAM! te rijden en met Wensink Mercedes-Benz mooie dingen op te mogen zetten.”

Vanuit Wensink Mercedes-Benz wordt er eveneens uitgekeken naar de brede samenwerking: “Igmar Felicia, bekend van SLAM!, is erg populair onder de jongere doelgroep 30+ en dat is nu tevens de doelgroep waar Mercedes-Benz zich met de modellen A-Klasse, CLA-Klasse en GLA-Klasse én de GrowUP-campagne zich op richt. Het social media-aspect, waar Mercedes-Benz heel frequent op inzet, krijgt in deze samenwerking ruim baan. Wij kijken uit naar mooie, creatieve social media-campagnes gericht op de aansprekende modellen. Daarnaast zullen de speciale ‘Meet & Greet-events’ in de showrooms, gericht op de nieuwe A-Klasse (o.a. in het voorjaar van 2018) zorgen voor de nodige positieve ‘reuring’. Wij zijn dan ook erg blij met het vastleggen van Igmar Felicia als gezicht van ons merk!”, aldus Wilco Roetert Steenbruggen, Hoofd Marketing binnen Wensink Mercedes-Benz.
















Meer nieuws...